zaterdag 25 september 2010

Een heerlijk zaterdagavondje .

Ik heb m'n nachtdiensten erop zitten en ga nu genieten van mijn zaterdagavondje, oftewel , avondje avondje , wat een collega tegen haar kinderen zegt voor een gezellig avondje.
En gelijk heb ze, en dat avondje avondje ziet er voor een ieder verschillend uit.
Zo hebben we net m'n ouders afgezet met de auto bij een restaurant voor een etentje, en mijn grote broer haalt ze dan daarna weer op. Dank je wel, grote broer.
Deze stam vol met paddestoelen kwamen we tegen in het bos waar we door reden naar huis toe. 
Wat heb ik nodig voor mijn avondje avondje ?
Mijn mannetje Pete

Mijn schatjes Sem en Joyce

Mijn glaasje rode wijn.

Iets lekkers om te eten, niet een te grote maaltijd.

Mijn lievelingssokken.

En natuurlijk de warmte van ons fornuis.
Ik weet niet of het avondje avondje lang zal duren, maar kort en zooooo gezellig is natuurlijk ook heel lekker.
Ik wens iedereen een heerlijk zaterdag avondje avondje


3 opmerkingen:

  1. jeetje wat heb jij een leuk blog.. ik ben bij t begin begonnen en ga vanavond eens heerlijk jouw blog bijlezen helemaal!!!!groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren 2 berichtjes van mij met ongeveer dezelfde inhoud....vind je toch niet erg? 'Werk ze' vanavond, 'werk ze' morgen en voor morgenavond een héle fijne avond-avond ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion