dinsdag 2 november 2010

Hout, hout en nog meer hout .

En vanmorgen werd dit hout bezorgd door en besteld bij  http://www.dehultenhoek.nl/  bij ons op de stoep.
Nu hebben we toch wel voldoende hout om de winter door te komen, ze zeggen dat het een erg strenge winter gaat worden. Afwachten maar.

Pete heeft genoeg te doen vanmiddag , ik kan niet echt helpen, want ik ben gisterenavond gevallen in de keuken. Een blauwe bil en voet en de schrik is alles wat ik er van heb overgehouden. Vandaag heb ik m'n extra dikke sokken en m'n stevige ( ik heb 1 paar goede schoenen, wolky )schoenen aan gedaan voor goede steun aan m'n voeten, met dikke sokken voel je wat meer steun.

En zo kijkt Lilly naar binnen, ik heb nog net een mooi  fotootje kunnen maken.
Ga maar even breien en wat klungelen in ons huisje, en Pete verwennen met wat lekkers bij de koffie vanmiddag. Liefs Marion

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk berg hout!
    Vind ik net zo mooi gezicht als een rij inmaakpotten haha...
    Meis toch.... gelukkig dat je niet meer aan je val over hebt gehouden. 't Is zo gebeurd, dat zie je maar weer.
    Heerlijk dat kattenkoppie voor het raam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een schrik als je in een keuken valt. Gelukkig niets gebroken,maar je kunt er goed last van hebben. Heerlijk he al dat hout.De kids zeggen steeds al, mam ruik je het? Hou op, ik mis m'n houtkachel.
    Poezen zijn een erg leuk object voor foto's vind ik en dat heerlijk gesnor van ze..
    Groetjes en beterschap hoor!
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion