zondag 8 juli 2012

Ieder zijn ding.


M'n nieuwe ovenhandschoenen, nu zijn ze nog schoon, dat word van de winter wel anders....Vond ze zo gezellig, had ze al maanden eerder gekocht hoor, want nu komt er een tijd aan van zo weinig mogelijk tot niets meer kopen voor zomaaromdatikhettochechtweldenknodigtehebben .  Laatst  op een  zondag op een Luikse markt een lange linnen broek van het merk di.di gekocht ( geef eigenlijk niets om merkjes, snap ook niet waarom ik het opschrijf, ach ja nu staat het er toch, laat maar staan ) voor maar 1 euro, jippie, en ik ben er superblij mee, en zit lekker ...enne da's nog eens sparen he?



Mijn allereerste jelly-rol gekocht, ( ook weer niet nodig ) in Huissen, bij zoals je al kan zien t' hobbyhoekje, de moeite waard om er naar toe te gaan , we kregen 20 % korting,  aardig he?  Ben er helemaal weg van.....




Bij HAAR gezien, een roede  aan  haakjes en je kan er gewoon leuk je quilt aan ophangen, en omdat wij zo klein wonen , heel ideaal....



Het zit aan elkaar, nu nog de vulling en de achterkant en doorpitten,   jeah..........


Zie je meteen het foutje, of ja, de oplossing ........


Ben  er heel blij mee en best een beetje trots,  mijn allereerste grote quilt.....
Van heerlijke flanel...



Ja leuk, maar NU lust ik wel brokjes hoor.........


Deze heb ik al eens eerder laten zien,   en nu is dit beeldje werkelijkheid........nou ja,   mijn haren zijn iets langer.......ahum.....


Je kent het wel, zo'n zakje met mooie bloemenzaadjes in de winkel en je denkt, ja ja ....
Toch maar eens wat in de grond gezaaid en zie hier...... toch leuk he?



Ieder zijn ding,   onze Nikki, het windekind met de allerminste zorgen, nog wel bang voor viste en op straat , verder een windhondje die geniet...... van ons en ..... Bregje, waar ze saampjes in de tuin gek mee kan doen....


Mijn handwerkstapeltje, een quiltje om door te pitten , een kussensloop, en een kussen wat al klaar is.




Lovely  sundaymornings............lazy bones ......Joyce


En kijk eens aan , ons Bregje zomaar op de bank ......goed he?   gezellig he Bregje ?
Nu 2 weekjes bij ons, ze doet zo haar best,   het meisje kijkt je nog steeds aan met die mooie grote ogen van...ik geloof het bijna niet...... ze doen maar aardig tegen mij......
Ze heeft natuurlijk heel veel steun aan Joyce en Nikki . 
Joyce is de wijze oudste en Nikki de vrolijke noot hier in huis, Bregje is rustig , zo heerlijk rustig....


En  mijn heerlijke  breiwerk, kan ik ook niet missen.
En zo heeft ieder zijn ding

Geniet ervan , Liefs Marion
 

8 opmerkingen:

  1. 'k geniet weer van de leuke plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie een lief stel honden. En zo'n harmonie tussen die drie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk die hond nou liggen......hahahahah!!...het is overal hetzelfde he...hihihih...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh zeg, ik kwam hier terecht doordat ik keek hoe je een sappan moet gebruiken. Ik ben helemaal enthousiast van alle leuke foto's die ik hier zag. Bijzonder hoor.

    Leuk! En die aarbeiensiroop ga ik zeker ook maken! Wil dat ook met gewone munt? Die heb ik wel in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je quilt geweldig, allerlei verschillende technieken gebruikt, knap hoor. Je doet het pas een jaartje, geloof ik. Lieve honden uit spanje waar ik woon. Het is hier een groot probleem. Ik lees je blog altijd met veel plezier.
    Groet martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je quilt geweldig, allerlei verschillende technieken gebruikt, knap hoor. Je doet het pas een jaartje, geloof ik. Lieve honden uit spanje waar ik woon. Het is hier een groot probleem. Ik lees je blog altijd met veel plezier.
    Groet martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die roede aan haakjes zou wel eens de oplossing kunnen zijn voor mijn gordijnendilemma! Ik vind ons uitzicht zo mooi, dat ik er liever geen gordijnen voor hang, maar ik heb heel veel spreien en dekens, en wellicht kan ik die in de winter aan zo'n roede hangen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion