maandag 23 juli 2012

Vrij


Dit boek, ( geleend van een vriendin ) gisteren gelezen.
Ja, in 1 ruk uitgelezen, vacantie he?

Stil ben ik er van

Ontroerd

Bescheiden

Indrukwekkend

Tranen over mijn wangen

Besef

Besef hoe rijk ik ben met de vrijheid die ik geniet, vrij in keuze's maken, vrijheid om me te uiten, vrijheid om te eten wat ik wil, vrijheid om te doen wat ik wil.

Ik heb nu vacantie, 3 weekjes lang,  doen wat ik graag doe.

Vrije tijd, iedereen vult de vrije tijd zoals het bij je past,

Geniet ervan , Liefs Marion




11 opmerkingen:

  1. Prettige vakantie wens ik je toe,geniet er ten volle van!

    Liefs ,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben in Parijs nog op zoek geweest naar het monumentje dat stilstaat bij de joodse kinderen in die tijd. Het was bijna niet te vinden.

    Geniet van je vakantie. En ja wat zijn we rijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit boek heb ik 2 jaar geleden gelezen in de trein van Zwolle naar Tilburg en weer terug. Ik heb niets gemerkt van de mensen om me heen.
    Het is heftig en verschrikkelijk. Ik wist ook niet dat dit gebeurd was.
    Dat vind ik helemaal erg.
    Ik ben kraamverzorgster en soms als er een Sarah babietje is geboren krijgt de kraamvrouw het boek, maar dan raad ik toch aan om nog even te wachten met lezen.
    Het is beslist een boek dat iedereen moet lezen.
    Toevallig ben ik nu ook een boek van deze schrijfster aan het lezen. het is heel anders, maar wederom intrigerend.
    Fijne vakantie met al je lieve schatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat boek heb ik ook gelezen, en ik was ook erg onder de indruk. Daarna hebben we de film gezien en die is net zo indrukwekkend. Erg de moeite waard. Het geeft de tragiek van de oorlog weer, maar toch weer met een andere invalshoek dan anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wees vrij !! ..voel je vrij.....geniet van je vrijheid !!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O,dit is zo'n mooi boek!En het is mooi om het weer te lezen,ook al heb je het nog maaar pas uit,echt.
    Geniet van je weekjes vakantie hoor!
    Groet, WIlma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag de film.Ook indrukwekkend. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We boffen ook hier in het westen. Dat zouden we meer moeten koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben het helemaal met je eens, we beseffen soms niet hoe goed we het hebben.Dankbaarheid zou iets meer in de mensen hun woordenboek voor moeten komen. Wij mogen nog kiezen, in vrijheid leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey ik heb ook toevallig net deze
    drie weken vakantie! Leuk hé...
    Geniet ervan hoor!
    Maar dat zal zeker lukken met jou
    optimisme.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion