vrijdag 1 maart 2013

Stoelen over !!!!



We hebben 3 van deze stoelen over, voor de liefhebber.
Ze zijn van eiken en zijn handgemaakt in de bekende meubelfabriek te Oorschot.
Op de foto zie je een stoel met 4 spijlen in de rugleuning , de andere 2 hebben  2 spijlen in de rugleuning en wat souveniertjes van Nikki op de armleuningen.
Wat de reden is dat deze weg mogen ?


Dit is de reden, een bank precies op maat gemaakt voor tussen het keukenblok en de buitenmuur, tafel gedraaid en veel meer ruimte en zitplaatsen gecreeerd. Ja, soms kom je op goede ideeen als je klein woont.  En ....ook niet onbelangrijk, veel gemakkelijker om de vloer te vegen  (  ik h...t stofzuigen , het geluid alleen al, gruwelijk, dus ik veeg er lekker op, ook nog groener he?   ).

Dus zie jij die stoelen of een stoel wel zitten?  Kom ze maar gezellig halen.
Wat ik er voor wil hebben ?  Ach,  je weet wel waar ik blij van word.

Geniet ervan, Liefs Marion
 

7 opmerkingen:

  1. Heerlijke bankjes zo met de schapenvachten, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat mooi die banken! Maar je stoelen hoef ik niet hoor. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. komt mijn vriendin gezellig met heel veel bloemetjes en een gezellig kletsje bij de thee, vroeg ik aan haar of ze interresse had in de stoelen, en wat denk je ? , ze zijn nu dus weg, veel plezier ermee lisa, geniet ervan , liefs marion enne bedankt fur die bloemen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lees je blog net. Onze kleine meid(houd erg van gezelligheid) zegt bij het zien van je nieuwe bankjes:O,thats nice? Ja and sure it is!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, heerlijk toch dat je je vriendin blij kon maken met de stoelen! fijn weekend Marion!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat de stoelen een goede bestemming hebben gekregen.
    Dat bankje ziet er gezellig uit met die schapevachtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk bankje.die stoelen hebben wij ook,wel leuk dat jullie die in oirschot hebben gekocht,hier een dorp verder op

    onze kinderen hebben die stoeltjes in het klein met de naam erop

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion