zaterdag 20 april 2013

Met de kip op de kiek !!

 

Nou, hier is ze dan,  een van de knuffelkippen  op De Lindehoeve,  klik hier http://zorgboerderijdelindehoeve.nl/nieuw/  (  je weet wel , dat fijne plekje waar ik mag werken ).  Thuis bij mij heette ze trutje , want ze liep altijd voor m'n voeten en dan zei ik natuurlijk :  'ga toch aan de kant, trutje dat je bent ".  Niet dat ze luisterde hoor, en zo liepen er hier 3 rond, maar al een hele poos worden ze verwend op de boerderij door de hulpboeren.  Deze foto is gemaakt door een fotograaf   klik hier http://www.portfolio.foto-retoucheren.nl/  die ook op De Lindehoeve meehelpt als vrijwilliger. Je kan me vinden op de site van de fotograaf onder de titel, Streetfaces . Ik vind het zelf een zeer geslaagde foto, gezellig zo saampjes met trutje .

                                          Geniet ervan , Liefs Marion

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto!! Het gezellig genieten straalt er vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto.
    Jouw liefde voor beestjes spat ervan af!
    Wat zijn die kippetjes zacht hè?
    Leuk om weer even op de Lindenhoeve te klikken!
    Fijn weekend verder en geniet van het mooie weer hè?
    Liefs, Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker samen trutten. Mooie foto. Ik kan zien dat jullie beide genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een prachtige foto....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha, het is een prachtige Rosita, net als mijn - wijlen - kip Tandoori. Daar heb ik ook een foto van, ik met mijn kip, maar niet zo mooi als die van jou! Echt een prachtplaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer gezellig uit! Blijf genieten Marion, wij doen mee! Groetjes Imka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto Marion, compliment voor de fotograaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve foto!

    Groetjes Annelieya

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto zeg. Heel lief om te zien, hoe je de kip beet hebt en knuffelt.

    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk een kip om te knuffelen! Ik ben een beetje bang voor vogels...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie natuurlijke foto enne.....je haar wordt wel MOOI grijs. ik houd van grijze strengen in het haar. Sorry dat ik over haren praat i.p.v. kippen, maar ja, ieder zijn ding. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit vind ik echt een supermooie foto.Echt. Schitterend.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion