woensdag 16 juli 2014

Ik ben gek op mandjes en bloemen, daar kan je er niet genoeg van hebben......




Deze bos mooie rozen kreeg ik deze week van de buurtjes, lief he ?


Om te vieren dat alles goed met me gaat.  Ja, dat is ook iets om te vieren , niet dan ? 


En deze 3 mandjes kreeg ik van mijn vriendin, ze weet dat ik deze mandjes spaar en vond er een paar ........tweedehands natuurlijk.......hier ga ik al mijn quiltstofjes in opbergen.....maar niet lang hoor.....




Kijk maar eens,  allemaal tweedehandse lapjes, gekocht in de kringloopwinkel.....
jammer van zo'n peuter rokje,  maar het printje vond ik te gezellig om te laten liggen , en dat voor 0,50 eurocent........en een paar geweldige kussenslopen....



Het rokje had ook nog eens twee laagjes stof, goed he ? 




Zo iets had ik bedacht.....


Maar ja , dan wel met een mandje natuurlijk, dat vind ik wel zo gezellig. 
Het malletje kreeg ik deze week met de post, besteld bij  http://www.dequilthoeve-winkel.nl/
Bedankt Ingrid en ook voor het leuke lintje om het pakketje, die ga ik natuurlijk ook gebruiken, dat snap je wel .....


Kijk, zo vind ik het al mooier, op de bloemen doe ik ook nog mandjes denk ik.....



En dan komen er bloemen in de mandjes , gemaakt van yoyo 's.
die zijn ook zo leuk om te maken...




A big bumble bee, oftewel een gezellige hommel in de vlinderstruik die ik niet eens geplant heb in mijn tuintje, zomaar opgekomen, dat is genieten hoor.....



Net als deze lelie, hij is erg groot en heel erg mooi , elk jaar ben ik weer onder de indruk van deze bloem, dit jaar heeft ze 12 knoppen  !!



 Om in de mandjes te blijven, dit mandje is een gouden mandje voor Nikki , ze ligt er zo graag..



Kijk maar eens ................wat een serene tevredenheid....



Alvast geknipt voor mijn vriendinnetje.....kan ze zo beginnen....




Ik vind ze echt leuk die mandjes....



En deze hou ik er ook in.......
gezondheid en liefde, daar draait toch alles om he ? 


Geniet ervan , Liefs Marion

6 opmerkingen:

  1. dat ziet er allemaal even geweldig uit Marion en fijn dat alles goed met je is.
    groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die manier van recykelen spreekt me zo aan. Zelf doe ik dat ook heel graag. Lieve mandjes, van de stoffen mandjes zie ik meer de paddestoel op het mandje. Bloemen daar krijg je nooit genoeg van. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het zo goed is gegaan allemaal.Ik was helemaal vergeten om je een kaartje te sturen,die kreeg je immers ook bij de adoptie van de hondjes.
    Bij deze nog een hartelijke groet van mij!Lien uit A.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige bloemen en ja, mandjes!!!!! Ook ik struin regelmatig de kringloopwinkels af en heb er al hele leuke mandjes gevonden. Ik breng er ook het nodige heen hoor. Wat heb je mooie stofjes bij de kringloopwinkel gescoord. Prachtig. Die kleurtjes, helemaal mijn smaak en met de mandjes erop zal het wel goed komen. Succes en een fijne dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt wel prachtige stofjes gevonden bij de kringloop. Zoiets leuks vind je hier niet.
    Leuk die mandjes, ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion