dinsdag 23 juni 2015

Lieve lapjes .......



Hele leuke en lieve lapjes ,sommige gekocht en  veel gekregen van lieverds....




Hier word ik nou zoooo blij van, gewoon een leuk lapje met snoezige kipjes...




Zo kreeg ik dit lapje met hondjes erop met de post van een lieverd uit Tilburg....



En deze lapjes mocht ik ontvangen van een lieverd uit Bergen verpakt in een leuk bijpassend koffertje.....




Lief he ?


Vanavond weer heerlijk verder met mijn gekregen lapjes van al die lieverds die ik ken.....

                                                     Geniet ervan , Liefs Marion



 

5 opmerkingen:

  1. ooh wat zijn ze schattig zeg! en je moestuin voor het huis is toch elke keer weer genieten bij jou!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lapjes... vooral die met de kipjes.
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stofjes, daar kun je toch van genieten. Appliceer je die hartjes erop? Gaat vast mooi worden. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lapjes en wat zijn de blokjes die je gemaakt hebt L*E*U*K*. Dat je nog tijd hebt met die heerlijke tuin van je. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stofjes Marjon! Het stofje van het vogeltje is de gordijnstof van de babykamer van mijn dochter! Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion