woensdag 19 oktober 2016

Regenweer...heerlijk kasten opruim weer en Quilts to go...!!!


Heerlijk weer op mijn vrije dag ....regen......lekker de kasten opruimen...ja ik zit weer in mijn jaarlijks in ons huisje opruim rondje...   en natuurlijk met hulp....


Alles gaat uit de kast ......


En word gesorteerd.....




Jeetje, wat gaat er veel in zo'n kast....


Één van mijn grote hulpen.....


en mijn andere grote hulp......




Deze quilt mag weg........



Aan de ene kant streepjes en de andere kant roosjes. Er horen ook nog twee kussentjes bij....
Als jij interesse hebt tegen een vergoeding in deze quilt mail me   pmanderson@home.nl

....  De quilt is 2.40 x 2.20 meter....
Update : Deze quilt is gereserveerd voor Toos.



Jammer van de vlek maar deze mag ook weg ....




Jammer he ? 



Zo valt de vlek niet echt op .......ben jij geïnteresseerd tegen een vergoeding in deze quilt kan je reageren via de mail. 
pmanderson@home.nl

De quilt is 1.90 x 2.50 meter.
update : En deze quilt kocht Lysbeth.


Ik ga nu lekker verder met opruimen......echt noodzaak om het grondig te doen  1 x per jaar. Ons huisje is echt te klein om alles wat binnen komt een plekje te geven...en er komt wat binnen zo he ?
Alles word gesorteerd ......en opgeruimd. Zodat wat we hebben een vaste plek heeft zodat opruimen en schoonmaken een makkelijker klusje word en we kunnen genieten van wat we hebben en meer tijd om ..............te genieten van elkaar.

                                               Geniet ervan ,  Liefs Marion
 

4 opmerkingen:

  1. Een heerlijk klusje om op een regenachtige dag te doen. Jammer inderdaad van die vlek in de quilt, maar die dingen gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag Marion , als je nog es zo'n mooie quilt hebt mag met vlek oh die eerste met roosjes prachtig kon ik dat maar maken ....en als je wilt weten hoe ik eruit zie dan kun je es kijken in de tijdschriften van Hendrina "gelukkig" waar ik ook in gestaan heb net als jij, ik woon in Belgie de verzendkosten betaal ik wel tenzij je van plan bent es in onze richting te komen in de lente ofzo met die prachtige bus van jullie ?
    lieve groet en een dikke knuffel Jezebelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke quilts die je wegdoet en zo te zien krijgen ze bij een ander weer een goed plaatsje. Ik vind het geweldig, zo als jij steeds jullie huis, tuin en Camper mooi en gezellig maken. Lieve groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is inderdaad fijn dat het weer wat anders wordt, ik heb dan ook echt veel zin om op te ruimen. De kinderen zijn nu allemaal thuis, maar volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion