donderdag 10 november 2016

Een sappig blogje.



 Elke morgen om 05.30 uur sta ik op en verzorg ik ons ontbijt en de meisjes. Ik maak 2 liter smoothies voor ons beiden voor als lunch. Dit bevalt ons zeer goed. En lekker......Maar.....ja er zit een maartje aan. Sommige groenten vinden wij niet zo lekker in een smoothie, bijvoorbeeld een broccoli, kool, wortel. Dan word de smoothie een beetje brijerig met superkleine stukjes en dat vinden wij niet zo fijn om te eten.  Dus hebben wij de volgende oplossing bedacht......een sapcentrifuge !!
En niet zomaar ééntje , een XXL waar je de hele appel in kan doen en een halve wortel. We hebben er al heel veel plezier van. Beiden worden gebruikt en dit is dus in de ochtend mijn ontbijtmaakplekje. En van de pulp in de sapcentrifuge ga ik proberen groenteburgers te maken. Recept :  groentepulp, havermout, halve banaan en kruiden. Moet lukken.

 
Komkommer - appel sapje.......
 
 
 
Je drinkt het langzaam en dan blijf je roeren, want het is zo genieten..........
De smaak van een komkommer heb ik nog nooit zo ervaren......
 
 
 
 
 
Mijn favoriete smaak tot nu ........ik heb nog niet alles geprobeerd natuurlijk....
Een hele venkel met een appeltje !!
Nou....ik kan het bijna niet verwoorden...zoooooooo lekker.
En supergezond !!!
En genieten !!!
 
Geniet ervan , Liefs Marion

3 opmerkingen:

  1. Ik vind bietensap of wortelsap ook heerlijk! Of een combi van wortelsap appel en boerenkool ook erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, voor je het weet heb je nog eens alle lezers op je stoep zitten!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion