maandag 30 januari 2017

Het is wel duidelijk !!!



Gisteren ben ik ontzettend verwend door lieve hubbie.......kijk eens.....nieuwe tuinklompjes en handschoenen met een tulpje erop !!!   Zaai en stekgrond...lief he?
Ik loop hier in huis van alles te sparen/ verzamelen, toiletrolletjes, plastic bakjes en mijn groente/kruiden en bloemen zaadjes.......O jee, lentevoorjaarmoestuinkriebels !!!




Veel te vroeg natuurlijk......maar niet voor alles . Ik kan sla-zaadjes zaaien en tuinbonen poten....en....en...en...



De linzen zijn werkelijk na 2 dagen al aan het spruiten/kiemen.......en dit systeempje vind ik handiger dan zo'n glazen kiembakje met rooster moet ik zeggen. Je spoelt er vers water doorheen en je schud het water eruit....easy peasy..



Kijk dan.......geweldig he?  Oooh ben er zoooo blij mee....




En dit is mijn Foep box. Alle verzamelde en gekochte dierbare lapjes zitten hierin verzameld. Allemaal voor de Foep quilt.....

Het is wel duidelijk waar ik het liefste mijn tijd aan besteed :

Tuinieren
Quilten
Koken

en daar samen met hubbie en de meisjes van genieten....of thuis of in Hannah...

                                                               Geniet ervan , Liefs Marion

5 opmerkingen:

  1. Hallo Marion,
    Wat leuk, om die pot met kiemen te zien groeien! Ik heb ook een zakje zaadjes gekocht.....Een vraagje heb ik voor je, wat voor stof/gaasje gebruik je?
    Met vr gr
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marion,
    wat leuk om je pot met kiemen te zien groeien! Ik heb gisteren ook een zakje zaadjes gekocht, ben benieuwd wat het gaat worden!
    Een vraagje...wat voor stof/gaasje gebruik jij? Ik heb piepkleine zaadjes in de mix zitten, en ben bang dat ze uit te pot vallen, met omspoelen....

    Met vr gr
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ook,.... verhaaltjes schrijven waar wij dan weer zo blij van worden!
    Fijne dag vandaag lieve schat!
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige verwennerij kusssssssssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat DH ook helemaal in jouw kleur en smaak koopt. Je bent weer erg goed bezig en ja....de Foep. Ik ben benieuwd hoe jij hem gaat maken. Lieve groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion