maandag 16 januari 2017

Naughty scotty doggies quilt en heel veel pitten !!!



Kijk nu toch eens, is mijn plastic bakje  leeg..!!!  Daar had ik al de scotty doggies in gedaan als ze klaar waren.....voor in de quilt...en wat een lief schaartje ligt er in dat bakje he? , gekregen van een erg lief dinnetje......ik bof maar met die die lieve dinnetjes om me heen, voel me zo geliefd en rijk....




Eerst een potje thee zetten voordat ik verder ga.  Het is koud weer dus tijd om te freubelen....




Ook voor de theepot een jasje......gekregen van een dinnetje die dat zelfgemaakt heeft, speciaal he?



En toen heb ik heel hard gewerkt en dit is het resultaat.......tatatatatatata  trommelgerof......of eigenlijk moet ik een doedelzak geluid erbij hebben.....hihi



Zien jullie het al ?




OOOOOh alle naughty scotty doggies bij elkaar.........




Oh er zit er ééntje, grappig he?    Maar dat is niet het echte grapje van deze quilt  !!!!





Met een lief stofje dat ik nog had liggen ( ja, je bent quilster of niet he?  )  een tussenrand gemaakt, haalt het geheel wat op.




Lief he?   Dus deze ga ik nu door PITTEN......heerlijk ontspannen werkje.....

En het grapje laat ik jullie de volgende keer zien.....( spannend he?  )




En zo kwam onze bestelling van ( klik hier voor de link ) PIT&PIT  binnen. Genoeg voor 1/2 of 1 jaar hopen we.





Lekker hoor al die pitten en zaden en gedroogde vruchten en kruiden......




En dan hebben we nog 2.5 kg. verpakkingen met havermout en rijst......pittig he?




Daisy heerlijk aan het pitten.......




En Nikki meisje ...xxx




Nieuwe lampenkapjes, geen pitjes maar balletjes, leuk he?





En zo zitten we dan.....heerlijk te pitten.......
Niets zo genieten dan met mijn quiltje in mijn handen en naald en draad , kacheltje aan, hubbie en de meisjes om me heen.....ja, ik ben een dik tevreden meisjemensje.......


                                                          Geniet ervan , Liefs Marion


                                                      Geniet ervan , Liefs Marion

6 opmerkingen:

  1. Een zeer tevreden, allerliefste, begripvolle, kuffelbaar, zeer creatief, zorgzaam en zeker geniaal dinnetje. Love you always!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel erg benieuwd naar je "grapje"je houd het wel spannend ,je quilt schiet lekker op hoop ooit nog eens een hondjes quilt te maken voor mijn jackie Russell die geniet ook net zo als jullie honden van de warme dekens .
    Fijne dag. ,groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet op afstand mee ( maar ga nu echt zelf even aan de slag).
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zoveel blogjes van jou. Ik kijk mijn ogen steeds uit naar alle gezellige dingen die jij hebt of maakt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Krijg altijd een goed humeur van je blogs alsmede zin om zelf te gaan opruimen en het in huis gezellig te maken. Hier geniet onze kat ook van dekentjes, ze ligt dan het liefst lekker warm en behaaglijk op en onder een dekentje te slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk!! Ben benieuwd wat het grapje is..
    Groet.
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion