zondag 9 april 2017

Nieuw model Kachel Emily !!!


Hier is ze dan......Model Emily...!!!
Ons nieuwste model van onze stoere buitenkachels.
Emily is speciaal want ze heeft een OVEN...!!!
Dus voortaan kan je buiten koken en....bakken  !!!




De oven.....en bovenop koken....




Deze kachel is gemaakt van 5 mm dik staal , onverwoestbaar...




Mooi vakmanschap he?




Hier staat Emily langs een andere bestelling, een klein kacheltje dat naar England gaat..

Maten van Emily zijn :

40 cm diep
40 cm breed
90 cm hoog

Gewicht: meer dan 70 kilo....


De prijs voor dit stuk vakmanschap is compleet met kachelpijp 1149,00 euro
Te bestellen via   pmanderson@home.nl


Op deze link kan je onze kacheltjes en art vinden......
( klik hier voor Anderson cottage Wood Burners & Art )


Geniet ervan , Liefs Marion
P.S. En ik ben zoooo trots......
 

4 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhhhh wat is jouw Pete toch een kunstenaar, ik ben d'r weg van ( van de ovenkachel dan he...) Als ik ooit die prijs win, doe ik bij jullie een kacheloven ( want dan krijg ik ook een enorm huis met een nog enormere tuin...) Ok, ik blijf de droom houden. kussssssssssssss lavjoe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Heerlijk idee, lekker buiten zitten en bakken en koken tegelijk terwijl je aan de koffie zit...Beetje duur om te versturen overzees.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Emily is niet bedoeld voor binnen, ze kan onder een overdekt terras en kapschuur en dergelijke...

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion